Kreatív ötletek, érdekességek a divat és a művészet világából

FASHION MARKETING

FASHION MARKETING

Egyszer volt, hol nem volt...

2014. december 08. - AAgi

Kislányként csak úgy faltam a meséket, szerettem elképzelni és átélni a történeteket, melyekben a főszereplők álmai mindig valóra váltak. Szerencsére, immár felnőtt fejjel,még mindig hiszek a mesékben. Csak egy kicsit körül kell nézni és máris láthatjuk, hogy a mi életünk is egy varázsaltos történet, melyben vannak jó és rossz szereplő, boldog és nehéz pillanatok, de ha a kitartunk a vágyaink mellett, akkor a végén teljesülni fognak. 

Ez a blog a valóra vált álmokról, a küzdelmekkel teli utakról, a körülöttem élő hősökről és az én - divattal, művészettel és kreativitással teli - csodaországomról fog szólni. 

wonderland.jpg 


Sok szempontból szerencsésnek mondhatom magam, mert az én egyik álmom már valóra vált: a divatiparban dolgozhatok és rengetek fiatal tehetséggel, kreatív művésszel találkozhatok. Őket szeretném Nektek bemutatni, elmesélni az Ő történetüket, hogy Ti is -akár csak én - erőt meríthessetek ezekből a történetekből.

Mindezek mellett pedig bepillantást kaphattok a hazai és külföldi divatvilág legfrissebb meséibe, gyertek és lépjetek be velem együtt WONDERLAND-be! :)

604df8c9728305a347c59eac5b0b20dc.jpg

e0a1ca687463793a2f4c0215d5799b36_1_.jpg

de922ebd080e0ec43a2f12c4ab16bbaa.jpg

1dbd8d33345c0cc451834bc7c5e696c0.jpg

738336b75fd8d9a1bdd7ecc4fd3f3eee.jpg

Fotók:Tim Walker

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fashionmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr906968471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása