Kreatív ötletek, érdekességek a divat és a művészet világából

FASHION MARKETING

FASHION MARKETING

A social média legaranyosabb huligánjai - 1.rész

Dana, az örökmozgó német vizsla

2015. július 26. - AAgi

Aranyos állatokat szerepeltetni a reklámban szinte mindig meghozza a sikert, hiszen ki tudna ellenállni egy kiscicának vagy a legbájosabb kutyaszemeknek? Az érzelmekre ható TV spotok, újsághirdetések és online reklámok célcsoporttól függetlenül tudnak a nagyközönség kedvencévé válni, ha egy bűbájos kis állat tűnik fel a képernyőn. A téma legújabb gyöngyszeme a Budweiser Emmy-díjra jelölt elveszett kiskutyája, akit barátai, a Clydesdale lovak mentenek meg ebben a kedves és megható reklámfilmben:

De mi a helyzet a Facebookkal, Instagrammal és egyén social média felületekkel? Mert bizony a közösségi oldalak tökéletes lehetőséget nyújtanak arra, hogy egy márka vagy híresség saját házi kedvencét válassza reklám arcául és köré egy egész kultuszt építsen fel. Ezzel a nagyon egyszerű, de rendkívül hatékony módszerrel rajongók ezreit láncolhatják magukhoz és napról-napra aranyos fotókkal szórakoztathatják a nagyközönséget. 

Bevallom, ez a régi marketing fogás rám is  nagy hatással van, hiszen imádom az állatokat. Most két olyan kutyust szeretnék bemutatni Nektek, akinek mindennapjait én személy szerint is követem: Dana és Neville gazdái már egy igazi rajongótábort alakítottak ki kedvencüknek így téve őket (és természetesen a brandet) egyre népszerűbbé. 

kozos.jpg

 A hazai kedvenc: DANA, AZ ÖRÖKMOZGÓ NÉMET VIZSLA

(gazdái: Marbushka Játék Manufaktúra - Bohony Beatrix, Zöld László és Bojka)

Először a Marbushka játékok csodaszépen megrajzolt világába szerettem bele és kezdtem el követni az alkotók Facebook oldalát. A játékok készítésének kulisszatitkai mellett azonban a család a magánéletükbe is bepillantást enged, így ismerkedhetünk meg Danával, aki a mindennapjaik fontos résztvevője: kíváncsian figyeli, játszik, alszik és jelenlétével szórakoztatja az egész családot (no és persze a rajongókat is). A gazdik saját elmondása szerint Dana olyannyira erős egyéniség, hogy gyakorlatilag az ő döntése volt az, hogy a Marbushka "reklámarca" lett. Ez az erős egyéniség vitathatatlanul érezhető a képeken keresztül is :)1506052_786579304741019_5319795720940909448_n.jpg

10445524_761186040613679_5555447859825516774_n.jpg

1476074_777334795665470_4886156435579986481_n.jpg

10984226_897937610271854_5393579761012449787_n_1_1.jpg

A kedvenc képem Danára, melyen nagyon-nagyon sokat nevettem (Hogyan tud egy kutya játékkal a szájában elaludni? :) :) )

10996064_860133867385562_2898099778838539598_n.jpg

A "Marbushka-család"-dal együtt köszönthettük a 2 éves csoki-barna vizslát, aki meglepetésként sütit is kapott. :) Ezúton is nagyon boldog születésnapot kívánok még egyszer Danának és remélem, nagyon sok szórakoztató és kedves fotót láthatunk még róla és az egész családról.

nevtelen-1.jpg

Személy szerint én már nagyon várom, mikor fog az első Danáról szóló társasjáték vagy játék kutyus a Marbushka műhelyéből kikerülni. :)

Képek forrása a Marbushka Játék Manufaktúra Facebbok oldala.

A bejegyzés 2. részéért kattints ide.

A bejegyzés trackback címe:

https://fashionmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr497655198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása